pondělí 16. března 2015

Čtyřnásobný medailista Haraus nahradil Kraka

Výprava Slovenského paralympijského výboru (SPV), která od 28. února do 10. března startovala na IPC MS v alpském lyžování v kanadském středisku Panorama, obsadila v medailové bet365 bilanci v konkurenci soutěžících z 23 zemí konečné 8. místo.

Slovákům se průnik do elitní desítky podařil přesto, že po nedávné operaci kolena chyběla mnohonásobná medailistka z MS a ZPH Henrieta Farkašová, a přímo v dějišti se krátce před šampionátem zranil podobně úspěšný Jakub Krako. Navzdory velké bet365 snaze tentokrát pro bolestivě zraněné koleno nedosáhl na medailové pozice nedosáhl. Při absenci v současnosti dvou nejúspěšnějších zrakově postižených lyžařů se však o zařazení Slovenska do první desítky v žebříčku úspěšnosti zasloužil především 28letý rodák z Prešova Miroslav Haraus, který spolu s naváděcím Jyrrym Hudík vybojoval jednu zlatou, jednu bet365 stříbrnou a dvě bronzové medaile.


 První medailovou radost Miroslav Haraus zažil v dějišti MS 2015 už 4. března, kdy v královské disciplíně alpského lyžování - ve sjezdu - získal bronzovou medaili. "Na stupni vítězů v této disciplíně jsem byl i na loňské zimní paralympiáde v Soči, na níž jsem skončil druhý," připomněl bet365 úspěšný slovenský reprezentant. Vse o Bet365: sázková kancelář bet365 - podrobné informace

"Přestože jsem velmi toužil po titulu mistra světa, v druhých závodech, kterými byl super G, musel jsem se spokojit s bronzovou medailí. Jízda v této soutěži se mi povedla, ale drobné chybičky, kterých jsem se během ní dopustil, mě bet365 odsunuli až na 3. místo, "popsal člen ŠK Kinex Bytča druhý průnik na stupně a pokračoval ve vyprávění o své medailové žni.

"Věděl jsem, že mou silnou disciplínou kromě super G je i superkombinaci. A právě v ní se mi podařilo poprvé v kariéře na velkém světovém akcí získat zlatou medaili. Jsem rád, že tvrdá práce v přípravě se nám vyplatila. I když jsem na tuto zlatou medaili dlouho čekal, jsem bet365 velmi šťastný, že ji konečně mám. Splnil se mi jeden z mých sportovních snů. Jsem šťastný, že jsem v těchto závodech zvítězil, "řekl Miroslav Haraus v rozhovoru pro agenturu SITA po návratu ze zámoří. Jeho naváděči Maroš Hudík ještě připomněl Mirův stříbrný úspěch v poslední den šampionátu, který se mu podařil v slalomu zrakově postižených sportovců: "Mira tento šampionát zastihl ve velmi dobře sportovní formě. Na kvalitně bet365 připravených ledových tratích předvedl velmi dobré jízdy, které ho zaslouženě posunuly až na stupeň pro vítěze. "

Žádné komentáře:

Okomentovat