pondělí 9. června 2014

Novota bude mít premiéru v A-týmu, Němec se těší na prověrku

Fotbalový brankář Ján Novota by měl absolvovat premiéru v reprezentačním týmu Slovenska, pravděpodobně již v pátečním mezistátním přípravném duelu v Senci proti Černé Hoře . Trenér národního mužstva SR Ján Kozák předznamenal , že při neúčasti Jana Muchy , který se k týmu přidá až v Petrohradě před pondělním dalším přátelským setkáním s Ruskem v Petrohradě, by měly zmíněný Novota a další novic Martin Dúbravka odchytit po 45 minut.
" V první řadě jsem rád, že jsem dostal pozvánku . Nečekal jsem ji , překvapila mě . Je to taková třešnička na dortu po sezóně, do Sence to mám na skok . Až na úterním srazu jsem se dozvěděl , že bych měl dostat příležitost. velmi si vážím šanci a vynasnažím se nezklamat důvěru , "uvedl Ján Novota , který by měl ve věku 30 let ( nar. 29. listopadu 1983 ) debutovat v Bet-at-home bonus nejcennějším dresu . Dvoumetrový brankář působí v rakouském týmu Rapid Vídeň , kde patřil k oporám . " V klubu byla spokojenost se sezónou , v lize jsme skončili druzí . Také výborné výkony spoluhráčů na mě ovlivňovaly , jsem dobře naladěn , " doplnil rodák z Matúškova při Galantě , který před příchodem do Rapidu Vídeň chytal iv Štúrove , Senci , Dunajské Stredě a řeckém Panserraikos .

Na sraz reprezentace před duely s Černou Horou av Rusku se těšil i útočník německého druholigového týmu 1. FC Union Berlín Adam Němec, ale i z jiného důvodu . "Jsem rád , že mě trenér Kozák zavolal přesto, že jsem v klubu neodehrál poslední zápasy av závěru ročníku vůbec nenastupoval na hřiště . Jsem mu za to vděčný , " konstatoval pro agenturu SITA 28 -letý Adam Němec ( nar. 2. září 1985 ) , který neví, zda bude i nadále působit v berlínském týmu : " Od nové sezóny buď změním klub nebo se v klubu něco změní , jsou jen tyto dvě možnosti . Mou fotbalovou budoucností se však momentálně nezabývám . je období dovolených a přestupová sezóna nastane až někdy začátkem července . Ještě mám i tak v Unione dva roky smlouvu ( do 30. června 2016 , pozn. ) , máme nového trenéra , vše se uvidí. "
Útočník , který v české reprezentaci Unibet odehrál zatím 8 zápasů bez vstřelené branky , se vyjádřil ik nadcházejícím dvěma přípravným setkáním v Senci a Petrohradě. "Chceme si užít poslední dva zápasy v této sezóně . Těším se , bude to dobrá prověrka , i když v podstatě nám o nic nejde . Rusko je účastníkem mistrovství světa v Brazílii , takže tuhle konfrontaci proti nám bere jistě velmi vážně. My se však musíme také zkoncentrovat . Černá Hora i Rusko jsou kvalitní soupeři , rádi bychom předvedli dobrou hru , "dodal Adam Němec.

1 komentář:

  1. darmowe pewniaki bukmacherskie,darmowe fixy,insidery,surebety.wygraj z bukmacherem,typy atp wta tenis,tenisowe ustawki,fix typy,typy na dzis i jutro,typy na weekend,najlepsze blogi bukmacherskie darmowe,surebety

    http://darmowepewniakibukmacherskie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat